Mediterra: Στις αρχές 2023 επιστρέφει στα προ Covid-19 επίπεδα

Mediterra: Στις αρχές 2023 επιστρέφει στα προ Covid-19 επίπεδα

Mediterra: Στις αρχές 2023 επιστρέφει στα προ Covid-19 επίπεδα

Τα νέα mastihashop της εταιρείας και η έναρξη συνεργασίας με την Amazon USA για την πώληση προϊόντων στις ΗΠΑ

Θετικές επιδόσεις κατέγραψε την περασμένη χρονιά η Mediterra Hellas. Ειδικότερα ο τζίρος της διαμορφώθηκε σε 9,63 εκατ. ευρώ, από 8,29 εκατ. το 2020, τα EBITDA ανήλθαν σε 640 χιλ. ευρώ από 364 χιλ. την αμέσως προηγούμενη χρονιά, ενώ τα κέρδη προ φόρων υπερτετραπλασιάστηκαν, στα 309 χιλ. ευρώ.

Μάλιστα, η διοίκηση της εισηγμένης προσβλέπει στη σταδιακή ανάκτηση της ανάπτυξης που χάθηκε μετά το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19, στις αρχές του 2023.

Συγκράτηση δαπανών και κρατικές ενισχύσεις

Η εταιρεία, σε όλη τη διάρκεια του έτους, διατήρησε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης (+16%) έναντι του 2020, ενώ υπολείπεται κατά 10 μονάδες των επιδόσεων της αντίστοιχης περιόδου του 2019.

Όπως αναφέρει η Διοίκηση της εταιρείας, «η αυστηρή προσήλωση στη συγκράτηση των εταιρικών δαπανών και οι ενισχύσεις της πολιτείας είχαν ως αποτέλεσμα την επίτευξη υψηλότερων καθαρών κερδών το 2021 (€309 χιλ.) ακόμη και έναντι των κερδών του 2019 (€295 χιλ.)».

Τα σημαντικότερα γεγονότα της περασμένης χρήσης

Στα σημαντικά γεγονότα της περσινής χρήσης καταγράφονται, εκτός της επίτευξης των αναθεωρημένων στόχων:

  • Η έκρηξη του e-commerce.
  • Η κατασκευή του νέου mastihashop στο αεροδρόμιο των Αθηνών, στην περιοχή extra Schengen
  • Η λειτουργία νέου mastihashop στον Νέο Κόσμο.
  • Η έναρξη συνεργασίας με την Amazon USA για την πώληση προϊόντων μέσω αυτής.

Οι προτεραιότητες για το 2022

Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές για τη φετινή χρονιά, η διοίκηση της εισηγμένης σημειώνει ότι το 2022, που η εταιρεία γιορτάζει 20 χρόνια από την ίδρυσή της, έχει θέσει ως κορυφαίες της προτεραιότητες:

  • Την αλλαγή του παραγωγικού και ψηφιακού αποτυπώματος.
  • Την ενσωμάτωση καινοτομιών στη παραγωγή.
  • Την καθιέρωση της μάρκας παραφαρμακευτικών προϊόντων Art of Nature.
  • Την ανανέωση της ΕΛΜΑ.
  • Τον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου.
  • Την ανάδειξη του ανθρώπινου παράγοντα στο εταιρικό γίγνεσθαι.

Ώθηση σε νέο αναπτυξιακό κύκλο

Σύμφωνα με τη Διοίκηση, «η ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος και τα νέα προϊόντα που αναμένονται στο β’ εξάμηνο του 2022 θα δώσουν τη ζητούμενη ώθηση στην εταιρεία, για να εισέλθει σ’ έναν νέο κύκλο ανάπτυξης από το 2023 και μετά».

ΠΗΓΗ: https://www.imerisia.gr/epiheiriseis